2013年2月11日 星期一

騙局中的騙局(2)-美元博奕






今日我會講下美元,

大家問起歐債,一定想起因為歐洲國家Debt to GPD ratio過高,福利主義,洗費過高而做成。但事實真的如此?

首先,如以Debt to GDP ratio來計,的確歐豬國家欠債的確過高,但事實上,如用淨負債(Net Debt ratio)計,其實問題不算太嚴重。歐洲國家中是互相借款,例如西班牙買英國國債,而英國亦有買西班牙國債。歐洲各國的債務關係,可以係左手交右手,所 以只係一個周轉既問題!

但點解歐債禁大獲?因為欠佢最多錢既人-美國佬玩野!依條數,評級機構識計,美國佬識計,歐洲佬都識計,即係點?貨幣戰爭!目的係令到全球再一次大印銀紙。同時間可令到所謂的新興國家爆煲,最後資金流回美國及美債,及確立美元地位,順便從中發一個大財。

但之後呢? 即如宋鴻兵所講認為1972年尼克森總統取消美元金本位是一場「巨大的陰謀」,單單依靠政府信用發行的美聯儲券(美元)無法維持較低的通貨膨脹率。可能我地有一日,美國大幅降低美金價值,令到全球大部份財富蒸發,或成為戰爭的導火線!

其實美國點解禁急做QE4,或之前做OT,等我慢慢一一道來!

首先做OT-即沽短債、買長債,即係買長債推低長債息不用說了,但本來沽短債會令短債升不利短期經濟的,之前都因為「剛好」在推出時出現了「歐債危機」, 目的是大 量資金由人心惶惶的歐元區及世界各地湧入美國,至使一時間美債成了全世界避風港,各項長短債一率被搶購,債息自然不論長短都一率被壓致低點。「沽短債、買 長債」明明是壓低長息推高短息,是利長期不利短期經濟的,可事實是經此一役卻是兩者兼得,而且還是用人家的錢。

但係自八月之後,歐洲慢慢穩定下來,所謂的危機亦慢慢消失/暫時解決。美國隨即不再OT了,取而代之係出QE3QE4, 長債加碼買!長債卻要繼續買還要加碼,長息要一直壓低不難明白,也表示美國經濟要一直以低息去維持經濟增長,同埋希望美元長期貶值的決心。 但同時間,

但既然禁著數,用人地流入既錢,去幫佢地做OT,同埋買債,何必仲做QE3/QE4,叫人地買咪得!大家留意一點!同時間歐元/美元開始回升到1.3樓 上,即意味住咩?可能係之前留左去美元既錢,流回歐洲及其原本的地方!或者聯儲局明白到/預期沒有人會湧入來大幅買債了呢!所以不能再繼續OT「沽短債、 買長債」,反而要做QE3/QE4去頂住!

既然係禁,即係點呢!意思係美國需要危機去引導外國既資金重新流入!而個危機不外係日本/歐洲。

近日見10年美債息被扯上到差唔多2厘,而且什麼歐債,債務上限,大把借口!散戶經已上曬車,問題係大戶想幾時行動!

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。