2012年2月15日 星期三

危機處處,小心中伏

今日全日係屋企睇住個市,發現今日真係為夾而夾。首先,今日一早由10點開始爆升,由一股地產股帶領。我自己睇住個報價幾個字禁殺上去,之後都好驚。心諗大獲。曾經都猶豫過到底走唔走好。之後決定唔走,順勢買入6030/17/1200/232等股(我寫左係我facebook),抄個即日仙。

點解我覺得係夾?首先,今日出左消息講日本QE。其實日本同英國最近依幾年都QE 左幾次,但係每一次都其他國家影響都唔算太大,但今次做到好似有美國出QE 3一樣,好似講比你聽今次係大牛市一樣。另一方面,大家覺唔覺希臘果邊好似無曬消息,係唔係搞掂曬?上面張圖就係希臘CDS張圖,得2/9果日話過左國會果日跌左跌之外,其他日子都係升左上去。下,唔係完左啦咩?

以下係今日新聞既節錄:
歐元區主席榮科(Jean-Claude Juncker)表示,由於希臘政治領袖們對撙節案執行「還沒有清楚交代」,仍無法滿足全部的紓困條件,歐元區將推遲討論拯救希臘計畫。
身兼歐元區主席、盧森堡總理榮科說,歐元區仍不清楚希臘計畫如何填補緊縮計畫中短缺的4億美元,希臘政府也仍沒有向他說明將如何執行緊縮計畫。
榮科說:「在這樣的背景下,我們決定將歐元區17國原定於明天(15日)召開的例行性會議改為視訊會議,重點討論尚未解決的問題,並為20日即將舉行的例行性財長會議做準備工作。」換言之,歐元區17國財政部長原預定15日集會,討論希臘第二波紓困案,如今這項會議已被取消。 

當大家正在興奮,正在開香檳的時候,危機遂漸逼近。你睇返最迎美股,歐洲,同埋大陸,好似都無恆指禁牛。今日既升,係因為大家仲未相信個市係真係升。大戶要逼你地相信個市仲係要升。今日我係Uwants比一個Member鬧,我就知道經已有一班人經已準備成為大戶既點心,每當所有人以為回補21500~22000裂口既時間,當班淡友投曬降,就係下趺之時。唉,我都想你地快D投降><。

夾上21600經已一早預料之中(pls read:http://dragon-stock.blogspot.com/2012/02/blog-post.html)。事情正在跟劇本行,依然等,等待那一天的來臨。

P.S. 我可能係錯,請獨立分析,勿盲目分析
本網頁屬個人網誌,一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無涉。(投資涉及風險,證券價格可升可跌) 




沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。