2012年2月29日 星期三

人類總要重複同樣的錯誤

原本好多野做,唔好算寫BLOG,但見愈泥愈多人懷疑,我就簡單寫幾句。

我今日同我朋友講跌,佢同我講「你傻架,港股好強,你睇今日收21680!無得輸,全世界係禁印銀紙,你仲唱淡?」

我:「禁你睇港股會升到幾多?」
朋友:「起碼睇22000,有人講28000添!今次牛三返泥啦!」
我:「我想問歐債解決左未?希債解決左未?你知唔知希臘CDS依家幾多點?你覺得歐債解唔解決到」
朋友:「理得佢解唔解決到,市場一早預左啦,唔會再跌!而且今晚出左LTRO,乜事都無啦!」
我:「你認為真係出左LTRO真係咩事都解決到? 希臘主權評級由「 CC」級降至「選擇性違約」啦,依家班大戶分分鍾無得Claim CDS,就算賠,可能會Claim爆莊!」
朋友:「美國經濟復蘇啦,無問題!」
我:「但經濟都唔好Wo,波羅的海指數得700點渣,而且歐洲央行預測今年經濟得0.5%增長渣!」
朋友:「分析要基本面,要睇下公司業績,你睇匯豐既業績勝過預期!」
我:「 匯豐業績其中最大令好既因素係撥備減少及公平值的因素。仲有,你最近有無發覺好多公司發左盈警,意未住D咩?」
朋友:「超!玖紙又咪爆升, 盈警又點?加上港股唔會跌,你睇行左4000點都唔會頭,跟本唔會回頭,直上22000!」
我:「哦......」

一月份全城看淡,個個以為先低後高;今日同你講跌,無人信,之後結果會係點呢?

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。