2012年2月17日 星期五

連升七週,無人信跌!



原本打算星期一晚再更新。但因為有人在我的Blog留言話我睇錯市,所以我決定今日更新。

首先,先講一個心理學的理論。 
 ”在選擇性認知理論(Selective Perception)中:群眾會選擇性的曲解資訊,並攻擊消息來源的可信度,也就是說,咱們只會選擇自己想聽的、想看 ...”

今日打開報紙,所有資訊都係講恆指連升七週,目標價23000,恆指超值等..大家係唔係認為希臘就算爆煲,就算評級機構又減主權評級都係無事呢?當你有這樣的想法的時候,大市好快會見頂。

散戶就是永遠都係羊。當大市跌到16200,如果我唱好,你會鬧我;當大市見頂的時候,我唱淡,你又會鬧我?順勢而行?好快你就會順勢而夾。有人叫我睇Cup Sir個Blog,但你有無留意佢經已加大佢現金水平,你自己諗下點解。

美股正在處於歷史高位,你再睇下IBM/Apple升左幾多,同時再睇下一眾金融股升左幾多?托Apple/IBM/Intel,散其他股經已公開秘密 。再回想一下,假如希臘爆煲,恆指係唔係仲爆升?

恆指經已連升七週,無人再會信會跌。股市永遠只有小數人可以獲利。21600經已一早預料左,一早經已寫左出泥;但大家永遠只信一半,無人信跌果一半;大家都係選擇性認知。只信好,不信差。

可能我係 選擇性認知向淡,但試問恆指由18000升到21500,不用回調/不用調整嗎?

自問自己憑良心寫Blog,不信自便。我仍舊向淡。 最快星期一,最慢3月5日,必定轉勢!

強烈支鬧我既人,買多D貨,借重孖展,唔渣正衰仔!

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。