2012年2月14日 星期二

Quick update 2- 2012-2-15

我明你好懷疑我, 係唔係睇錯, 老點左你
第一: 我一早經已講過, 恆指有可能先升21600
第二: 你話升21600仲入熊? 因為我唔可以100% sure 會唔會禁玩, 我都只係估
第三: 既然我估中左佢先升, 點解我唔可以估中之後既劇本
第四: 就算比你知我入幾多熊, 但係每個人承受既風險唔同, 今日我都輸2000幾, 但係點解我唔走?
如果我依家反手入牛, 好易比人左一把, 右一把。
第五: 今日升左禁多, 你會唔會真係睇錯?
我當然有可能睇錯, 今日見到升400幾點, 你話我驚唔驚? 我都驚, 但係我又諗, 依家仲有邊個夠做淡? 個個都覺得會升, 包括你同我。 到你入重貨, 一野殺落泥, 無仇報。你試下問自己, 你覺得依家有人同你講, 跌, 你仲信唔信?
第六: 請大家獨立分析, 我只係將我既分析同意見寫出泥, 唔一定岩

溫馨提示: 我係到寫個blog, 只係我個人分析/個人買賣記錄, 請獨立分析!

3 則留言:

  1. I share the same view as you.....well......Most people are shallow and always look at the surface of the fact....Just let them be and time will tell who's right.

    回覆刪除
  2. 我今日係uwant比人鬧, 相信散戶/羊群準備比大戶開餐了

    回覆刪除
  3. I think the "real deal" is going to take place in the next two months....fasten your seatbelt...XD

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。