2012年4月3日 星期二

小心下星期初有夾淡倉風險

 昨日出了一段消息

國家發改委副主任張曉強透露,根據我國「有關研究機構」的初步數據,一季度我國GDP增長約8.4%,CPI漲幅約為3.5%。他表示,這說明中國經濟今年的開局良好。
按照國家統計局的數據發佈日程表,統計局將在4月9日公佈3月份的CPI數據,並在4月11日公佈一季度GDP等經濟數據。

大陸永遠所有數據加埋唔Consistent,如果GDP真的增長8.4%,那麼小弟真不解之前公佈的出口減慢等數據的真實性。而大陸今年經濟有幾好,大家心照!

但雖則如此,但大家一定要提防大戶以這些消息夾淡倉,這幾天內銀及內房股經已蠢蠢欲動,而且長假期中,太多不確定性,而星期4依目前來看應該會低開,所以建議大家星期4先清倉/減持,星期三過後才部署。而你想買小量A50正股我亦唔會反對。

今日見到曹仁超說下季睇24000,我意見係唔反對,因他有一定的理劇。但小弟意見係24000會在第三季才出現,而第二季係先跌!而我亦要提一點係,就算我講15000,但過程中唔會一口氣跌,一定會反彈。升升跌跌好正常。

而日元大量大戶做了淡倉,相信好快會夾淡倉。而當日元跌到81.3左右水平,會開始有平Carry trade倉出現,請大家留意日元走勢。

10 則留言:

  1. 即係夾上再插?你估計會唔會夾到212再落?

    回覆刪除
  2. 因為要過依個長假期, 中間有一個禁既消息要公佈, 為淡友增加uncertainty 同 risk, 所以小心為妙。而夾上幾多, 可能20800左右,但唔一定夾, 所以我會轉熊為put, 一泥槓桿無禁大, 二泥唔會比kill, 雖然輸少少時間值, 但仍然ok。 但大勢向淡仍不變, 理由可以睇返我之前分析經濟既文章

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 只因你比人block左無睇fb, 我地全部人轉曬買牛, 同埋唔該你睇埋上面寫咩至串人

      刪除
    2. 我地係賺先今日跌成300幾點, 再賺埋反彈果100點
      最衰你比人block左, 分享唔到我地既喜悅

      刪除
  4. "我地全部人轉曬買牛"<----乜咁自大? 你覺得你D 團友全部都聽你話?

    回覆刪除
  5. 自相矛盾 諗清楚至留言 kai子

    回覆刪除
  6. 同你講得多只會浪費我寶貴時間 你慢慢係到up 唔該你自己自重下 有時間做下有意義既野 日日係到反我係無用 因為唔會有人so你 同認同你 你愈係禁愈會令人討厭 你慢慢啦

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。