2012年4月6日 星期五

Quick update for next week

首先, 琴晚睇既美期同黑期之後, 星期二應該會裂口插, 日經指數經已得返9600左右, 日元插到81.64, Euro 1.30, 美國非農就業新增低過預期(仲係好多), 今次開始做野了。唯一一個uncertainity既factor就係星期三睇中國GDP同會唔會減RRR, 而星期二下午應該會反映到底好定唔好, 如果星期二下午回升, 禁應該星期三會升, 所以星期二收市前唔好禁快加倉住, 下午睇定d先。

而渾水預告再爆民企報告, 西班牙傳出事等, 明顯係證明大戶又開始做野了, 依d唔係今日至出現既事, 而係一直存在既問題, 而係傳媒無報, 同大戶唔用作借口做世界。 而大家記唔記得上年大市內銀咪抄地方債, 好快又有人講了。

我之前講既野, 愈泥愈多出現了。我一直講希債未解決, 歐債未解決, 我亦講過美國就業係有問題, 亦講過中國經濟出現問題, 我之前講既野, 愈泥愈多人講, 而依家如果你同我講大市無壞消息, 我唔野好講。 而唔好相信LTRO等可以救到西班牙等, 因為最大問題唔係救唔救到, 而係信心危機。 而且希臘, 西班牙唔係真係因為想像中禁差, 而係比班大戶抄爆的。 而當西班牙出事, 葡萄牙好快又泥了。

總括而言, 大市會先係第2季跌落泥, 太約6~7月到美國將會出qe3, 奧巴馬將會以救世主形式登基。準唔準好快就知。

想知更多請睇返我以前既Blog

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。